کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    بهترین پوشش های آب بندی تانکر های آب : در فصول گرم  که هوا بسیار گرم می باشد و با وجود تانکر آب بر روی پشت بام  و تابش شدید نور خورشید، امکان افزایش دما و گرم شدن بیش از حد آب درون مخزن، منبع یا تانکر آب  بسیار بالا می رود. از طرف دیگر در زمستان ها نیز سرما و یخبندان می تواند دمای آب درون مخزن آب را به شدت کاهش بدهد. اگر مخزن آب فلزی باشد این روند سرعت بیشتری خواهد داشت  به همین دلیل عایق بندی تانکر آب چه در زمستان و چه در تابستان بسیار با اهمیت می باشد. قبل از تولد مخازن پلی اتیلن در ایران ، در گذشته بیشتر از مخازن فلزی استفاده می شد که به دلیل انتقال حرارت بالای فلزات در فصل گرما ، به شدت آب درون مخزن فلزی به دلیل تابش نور خورشید و گرمای هوا گرم می شد و شرایط نامطلوبی را برای ذخیره ی سیال ایجاد می کند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    31 تير 1402 - 11:26
    بازدید : 45

    اجرای اصولی و صحیح ایزوگام در مهرشهر کرج : در این مجموعه توجه ویژه ای به انجام هرچه بهتر و درست تر فرایند نصب ایزوگام می شود. به طوری که تجهیزات به کار رفته از بین پیشرفته ترین مدل ها انتخاب شده اند و نصاب ها نیز افرادی حرفه ای و با تجربه هستند. تمامی مراحل نصب ایزوگام در کرج اعم از زیرسازی، قیرگونی، حرارت دادن، کوبیدن لایه ها و … طوری انجام می شود که کاربران تا سالها از بابت کارکرد درست و بی نقص لایه های عایق، اطمینان کامل داشته باشند. نصاب ها تلاش خود را می کنند که ضمن اجرای درست و بی نقص هر مرحله، لایه ها را به درستی بچسبانند و پس از اطمینان از نصب درست، محل را ترک می کنند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    29 تير 1402 - 11:44
    بازدید : 38

    تولید و عرضه انواع پوشش صوتی دیوار و سقف : عایق های جاذب صدا به صورت روکار به دیوار نصب می شوند. از بهترین عایق های صوتی دیوار مشترک روکار می توان عایق های تخته ای را نام برد. مهم ترین ویژگی عایق روکار دیوار مشترک این است که اگر در خانه خود فضای کافی برای ساخت یک اتاق ندارید، با استفاده از عایق صداگیر دیوار مشترک می توانید به راحتی یک دیوار بسازید و اتاقی ضد صدا را بوجود آورید. این عایق تنها 30 میلی متر ضخامت دارد و به صورت روکار قابل نصب می باشد. بهترین عایق ضد صدا عایقی است که سنگین بوده و جرم بالایی داشته باشد. برخلاف سایر عایق ها، عایق دیوار مشترک 4 لایه دارد و می تواند طیف گسترده ای از فرکانس ها را مهار کند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    27 تير 1402 - 10:32
    بازدید : 70

    عایق کاری و آب بندی اصولی پشت بام در کرج : یک موضوع مهم که باعث می‌شود کار عایق‌ بندی بام موفقیت‌ آمیز باشد باید مواد آب ببند غیرقابل جدا شدن از سطح بام باشد که یکی از دلایل برتری عایق‌ های پلیمری نسبت به ایزوگام همین مسئله هست. ایزوگام و قیر بعد از چند سال در اثر تابش نور خورشید تجزیه می‌شود و قابلیت‌ های خود را از دست می‌دهد درصورتی‌که عایق‌ های پلیمری چنین مشکلی ندارند‌ و باعث رفلکس نور می‌شوند. ایزوگام وقتی از سطح کار جدا می‌شود بعد از ترمیم قسمت جداشده بالاتر از سطح قبلی است ولی عایق‌ های رطوبتی حتی بعد از ترمیم هم به‌صورت یکپارچه هستند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    26 تير 1402 - 10:35
    بازدید : 42

    قیمت عایق های نانو آب بندی سرویس های بهداشتی : متأسفانه ساختمان‌ های تازه ساز به مرور زمان پس از استفاده از سرویس بهداشتی کم و بیش دچار نشتی آب می‌شوند با توجه به تحقیقاتی که تیم ما به عمل آورده است به این مسئله پی بردیم که یکی از علت‌های اصلی نشت آب مربوط به این است که قیر گونی یا ایزوگام در لبه اتصال کف به دیوار هنگام نصب چسبندگی مطلوبی را ندارد آب از قسمت‌ های کنج دیوار به ساختار زیرین عایق نفوذ می‌کند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    25 تير 1402 - 11:59
    بازدید : 54

    بهترین عایق لاستیکی مایع نانو آب بندی  : لاستیک مایع نانو پایه حلال از جدیدترین محصولات عایق رطوبتی نانو می باشد که با مواد ارگانیک و فرمولاسیون ویژه تولید شده است و با دارا بودن خاصیت کشسانی بسیار بالا، به عنوان آب بند کننده کلیه سطوح داخلی و خارجی ساختمان،  عایق رطوبتی پشت بام ، سرویس بهداشتی، استخر، مخازن آب و… مورد استفاده قرار می گیرد.  در محتوای زیر می خواهیم به مشخصات فنی لاستیک مایع شفاف نانو، ویژگی های منحصر به فرد و کاربردهای بیشمار و روش اجرای آن اشاره کنیم تا بتوانید با خیال راحت تری اقدام به خرید این محصول کنید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    22 تير 1402 - 11:17
    بازدید : 54

    خرید عایق استخر و انواع متفاوت محصولات استخری : استخرها مکان های تفریحی مناسبی برای تمام فصول می باشند ولی باید در نظر داشت که مانند هر سازه دیگری استخر ها هم نیاز به نگه داری و مراقبت های ویژه ای دارند.یکی از مهم‌ترین نکات در ساخت و نگه‌داری از یک استخر توجه به آب ‌بندی استخر است؛ مواد تشکیل دهنده استخر ها که عمدتا سیمان و مواد نفوذ پذیر هستند باعث درز احتمالی آب در میان این مواد سیمانی شده و در نهایت باعث ترک استخر و خرابی آن خواهد شد. کسانی که به استفاده از استخر علاقه دارند باید این موضوع را در نظر داشته باشند که از آنجایی که بیشتر استخرها از سیمان ساخته شده‌اند بنابراین باید با عایق‌بندی استخرها از تخریب و نشت کردن آب در آن جلوگیری شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    21 تير 1402 - 10:14
    بازدید : 55

    قیمت عایق کاری سرویس های بهداشتی در کرج : از آنجا که سرویس‌ های بهداشتی جزء مرطوب‌ترین قسمت‌ های هر خانه هستند می‌بایست عایق‌کاری آن‌ها مورد توجه قرار گیرد. ایزوگام به عنوان یکی از آیه‌هایی است که در این راستا مورد استفاده قرار می‌گیرد. اولین نکته‌ای که دانستن آن پیش از آینه کاری سرویس بهداشتی با استفاده از ایزوگام الزامی است این است که اگر شما عملا عایق‌ بندی را به فردی متخصص نسپارید و همچنین از ایزوگام‌ های نامرغوب مانند ایزوگام‌های درجه ۳ استفاده کنید قطعاً هزینه‌ های نهایی برای شما بیشتر خواهد شد. چرا که در این موارد ممکن است آب نشکند و شما مجبور کندن کاشی‌ها و ترمیم عایق کاری می‌ شوید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    20 تير 1402 - 12:45
    بازدید : 61

    فروش پوشش های صنعتی و حفاظتی مخازن : رابرلاینینگ یا پوشش پلاستیکی نوعی لاستیک صنعتی و ماده‌ای پلیمیری الاستیک سخت است که برای پوشش بیرونی یا داخلی محفظه‌هایی مانند مخازن، لوله‌ها و… استفاده می‌شود تا این نوع قطعات لاستیکی تجهیزات را در برابر مواد خورنده و سایش محافظت کنند و عمر آنها بیشتر شود. با پوشش لاستیکی مناسب، مخازن یا لوله ها را می‌توان در برابر شرایط ساینده و خورنده مقاوم کرد. ترکیبات لاستیکی برای مقاومت شیمیایی طراحی شده‌اند تا از مخازن در برابر انواع اسید و عوامل اکسیدکننده محافظت کنند. رابرلاینینگ مخازن در برابر خوردگی برای محافظت از مخازن ذخیره‌سازی در صنعت تصفیه آب ضروری هستند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    19 تير 1402 - 12:26
    بازدید : 60

    اجرای خدمات عایق کاری رطوبتی استخر در کرج : امروزه با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی نانو نقش مهمی در زندگی روزمره جوامع بشری ایفا می کند که یکی از این مقولات تاثیر شگفت انگیز نانو در عایق کاری رطوبتی و حرارتی و صوتی ساختمان ها و صنایع است. یکی از عایق های رطوبتی عایق رطوبتی نانو است که در حال حاضر سهم مهمی از بازار عایق های رطوبتی را به خود اختصاص داده است. از آنجائیکه عایق نانو رطوبتی به علت ریز بودن مولکول های که در حد میکرو می باشد و به خوبی در داخل و عمق هر نوع بتنی نفوذ می کند لذا مردم استقبال خوبی از آن می نمایند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    18 تير 1402 - 12:8
    بازدید : 62

    بهترین عایق های رطوبتی نانو پشت بام کرج : امروزه با پیشرفته تکنولوژی عایق رطوبتی نانو نقش مهمی در زندگی روزمره ما افراد ایفا کرده است که یکی از این مباحث شگفت انگیز آن در صنایع عایق کاری رطوبتی، حرارتی و صوتی ساختمان ها می باشد. علاوه براین عایق رطوبتی قیر، یکی از عایق های سنتی بوده که از آن در قیرگونی پشت بام، حمام و قسمت های دیگر ساختمان ها استفاده می کردند. همینطور عایق سیمانی رطوبتی، یک عایق پلیمری بوده که برای بهبود چسبندگی استفاده می شود؛ و عایق رطوبتی تیشو نیز یک الیاف شیشه ای معدنی، که به همدیگر تنیده می شوند و استحکام و مقاومت کششی در این عایق به وجود می آید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    17 تير 1402 - 13:0
    بازدید : 63

    تولید انواع عایق صوتی و فوم های صدا در کرج : عایق های صوتی در ضخامت‌ های مختلف تولید می‌شود تا در موارد مختلف، کارایی خود را حفظ کند. بستگی به نوع نیاز و محل عایق کاری که مسکونی باشد یا صنعتی، عایق های صوتی مختلفی با ضخامت های متناسب تولید شده است. ضخامت بیشتر عایق صوتی، سبب می‌شود، صدا هنگام گذر از عایق، با لایه های بیشتری برخورد کند و هر لایه درصد قابل توجهی از صدا را به خود جذب می‌کند. بنابراین بهترین عایق صدا باید ضخامت مناسبی داشته باشد تا صدا را به خوبی ببلعد. علاوه بر این، جزم عایق صوتی بسیار مهم و حائز اهمیت است. هر چه جرم عایق صوتی بیشتر باشد، توانایی جذب صداهای بیشتری را دارد؛ در نتیجه محیطی بی صدای مطلوبی را برای شما رقم می‌ زندد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    15 تير 1402 - 9:23
    بازدید : 67

    اجرای پوشش پلیمری روی سطوح فلزی و بتنی : پوشش های پلیمری مقاومت و استحکام سطح بتن را افزایش میدهند و از ایجاد ترک خوردگی های سطحی ناشی از تنش های درونی بتن، تولید و خروج گازها از داخل بتن و انقباض سطحی از تبخیر آب نیز جلوگیری خواهند کرد. همچنین فروپاشی تدریجی بتن از طریق برخورد آب باران نیز صورت گرفته که این تخریب به دو شکل شیمیایی (خوردگی) و مکانیکی (سایش) انجام می شود. هم اکنون این پوشش های پلیمری به عنوان یک عامل استقامتی در برابر این پدیده های مخرب مقاومت خواهند کرد. هر یک از پوشش های پلیمری به صورت لاینینگ (لایه دادن) و اسپری تولید شده و سطح بتن را می پوشانند. پوشش های پلاستیکی بر روی زیرلایه های فلزی باید تحت شرایط کاملاً کنترل شده به کار روند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    14 تير 1402 - 10:31
    بازدید : 70

    فروش انواع مختلف قیرهای نفتی جهت عایق کاری : قیر یک ماده بر پایه نفت است و برای تثبیت مکان و چسباندن سنگ ‌و ماسه استفاده می‌شود. علاوه ‌بر این قیر را برای تولید آسفالت در راه‌ سازی نیز مصرف می‌کنند. میزان زیادی از قیر موجود در سراسر جهان از طریق تقطیر نفت خام تولید می‌شود. در یک فرآیند عادی در پالایشگاه، نفت خام را توسط یک تقطیر اتمسفری گرم می‌کنند. درنتیجه این گرما، اجزای مختلف نفت خام به نسبت وزن مولکولی، از یکدیگر جدا می‌شوند.در انتهای فرآیند تقطیر (Distillation)، سنگین‌ترین قسمت روغنی موجود در قسمت پایین برج تقطیر که ته خلاء نامیده می‌شود، ماده اولیه و اصلی در تولید قیر تصفیه شده است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    12 تير 1402 - 12:44
    بازدید : 77

    کارایی انواع عایق های رطوبتی مایع در کف : به طور کلی به هر چیزی که مانع عبور جرم و انرژی شود، عایق می‌ گویند. عایق‌ ها موادی هستند که به صورت پوشش روی سقف، کف و دیوارهای ساختمان به کار می‌ روند. عایق‌ های ساختمانی استفاده‌ های متفاوتی دارند. بعضی از آن‌ ها برای جلوگیری از رد و بدل شدن حرارت یا سرما در ساختمان به کار می‌ روند. عایق‌ های رطوبتی برای جلوگیری از ورود و خروج آب و رطوبت و عایق‌ های صوتی برای کنترل صدا و کاهش آلودگی صوتی در ساختمان، استفاده می‌ شوند. عایق کاری در کل به معنی محافظت از یک سطح در برابر عوامل جوی مخرب می باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    11 تير 1402 - 13:44
    بازدید : 58

    ضد آب سازی نما ساختمان واترپروف در کرج : با توجه به وجود عایق های رطوبتی مختلف مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می توان به عنوان مصالحی مدرن جدید آن را شناخت. در ساخت این عایق های رطوبتی از فناوری های نانو استفاده شده است. که علاوه بر بام های ساختمان در عایق بندی نمای ساختمان نیز از آن استفاده می شود. این عایق های رطوبتی نوعی محلول نانوسیلیکون که بر پایه سیلان- سیلوکسان است. یکی از بهترین عایق های رطوبتی نانو جهت استفاده در نما های ساختمان و عایق رطوبتی سنگ ها و عایق رطوبتی آجر ها است. این عایق ها با نفوذ به عمق لایه های مصالح ساختمانی از نفوذ آب و رطوبت به نمای ساختمان جلوگیری می کند. از طرفی در برابر باران های اسیدی از نما محافظت می کند. همچنین در برابر یخ زدگی، اشعه خورشید و کپک ها نیز محافظ و عایق نمای ساختمان است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    10 تير 1402 - 11:16
    بازدید : 56

    ویژگی های رنگ های اپوکسی ترافیکی جداول : می‌توانید با استفاده از نوع صحیح رنگ ترافیکی، نمای محوطه پارکینگ خود را حرفه‌ای کنید. استفاده از ابزار صحیح از جمله استنسیل بتن و دستگاه خط کشی ، باعث می‌شود کار شما همان‌گونه که می‌خواهید حرفه‌ای و ماهرانه به نظر برسد. با استفاده از این رنگ می‌توانید محل‌ های توقف را در پارکینگ مشخص کنید. انتخاب رنگی که در مقابل کم رنگ شدن مقاوم بوده و با دوام است باعث می‌ شود محوطه پارکینگ شما از علامت گذاری وا‌ضحی برخوردار گردد و هدایت خودرو توسط مشتریان شما آسان‌ تر صورت پذیرد. مهره‌های شیشه‌ای به منظور بازتاب نور مورد استفاده قرار می‌گیرند و با رنگ ترافیکی مخلوط می‌شوند تا بدین ترتیب نیازهای خاص برای راهنمایی بیشتر مشتریان و سایر رفت و آمدها برآورده شوند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    7 تير 1402 - 10:42
    بازدید : 62

    موارد مصرف رنگ استخری آب بند در کرج : رنگ استخری پایه نانو یکی از پرطرفدارترین انواع عایق‌ کاری استخر و مخازن نگهداری آب کشاورزی و پرورش ماهی، به سبب استفاده آسان آن برای مصرف‌کننده می‌ باشد. رنگ استخری بسیار منعطف بوده و مانند لاستیک کش می‌آید. به هیچ عنوان شکسته یا پوسته نمی‌شود و می‌تواند در انواع سازه‌های هیدرولیکی متوسط مورد استفاده قرار گیرد. رنگ استخری جهت رنگ‌آمیزی و حفاظت سطح بتن و سیمان برای جلوگیری از نفوذ آب و جلوگیری از رشد خزه، جلبک و سایر میکروارگانیسم‌های زنده است. رنگ استخری بر پایه رزین‌ های مقاوم در برابر آب فرموله شده و چسبندگی آن بر روی سطوح بتنی، آجری، سیمانی و فلزی بسیار بالا بوده و مقاومت مناسبی در برابر ضربه و سایش دارد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    6 تير 1402 - 10:17
    بازدید : 75

    عایق کاری مخازن بتنی آب و فاضلاب با چسب عایق : پوسیدگی و خوردگی مخزن های فلزی باعث آسیب دیدگی بدنه آن می شود. سایش و تغییرات دمایی، شتاب بیشتری به این آسیب دیدگی ها می دهد. سازه هایی که در معرض رطوبت زیاد قرار دارند از جمله مخازن نگهداری آب آشامیدنی ، آب های صنعتی و کشاورزی و … نیازمند آب بندی می باشد. این کار باعث مانع نفوذ آب در آن ها و نیز خروج آب آن ها می شود. سیستم درز بندی نمونه ای از آب بندی مخازن است. این سیستم ها با استفاده از مواد الاستیسیته بر پایه پلی اورتان، پلی اتر و پلی سولفاید و یا پایه های قیری می باشند. این محصولات به صورت تک جزئی و در تیوب های 600 میلی لیتر و یا دو جزئی و به صورت لیتری استفاده می شوند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    4 تير 1402 - 11:29
    بازدید : 57

    فروش عایق های رطوبتی پلیمری در سراسر کشور : در سال‌های اخیر به وضوح ثابت شده است که قيرهاي معمولي ديگر نمی‌توانند پاسخگوی نیازهای صنعتی جوامع مختلف باشند و این باعث شده است که امروزه قیرها با مواد مختلفی مخلوط و بهینه شوند. برای حل مشکلاتی مانند ایجاد فاصله‌های زیاد بین دانه‌های قیر از روش پلیمری کردن آن استفاده می‌شود. قیرهایی که دارای رزين ترموپلاستيك الاستومري هستند امروزه استفاده‌های بسیار زیادی دارند و در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیر طبیعی که در اشکال مختلفی همچون پودر گیلسونایت وجود دارد زمانی که به صورت پلیمری باشد به دلیل داشتن ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد می‌تواند کاربردها و استفاده‌های متعددی داشته باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    3 تير 1402 - 12:21
    بازدید : 54

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2